Jos otsikon luit, niin tiiät. 

Joko luit? Hyvä. 

No siis, minulla on ongelma, Jaantiloihin liittyen.

Nyt ajattelette, että olen poistanut jotain tai jotain tms. 

Mutta ei. Nyt asia vaan on vähän einiinvakava.

Eli, tänään voisin tehdä osan, mutta pitäis nukkuakkin:D

Kello on nyt 15 yli 22. Mä herään aamulla viittä vaille kuus... Ja sitten koulu loppuu joskusöö. En oo varma moneltako, mutten jaksa nyt tarkistaa. Sitten pitää pakata, kun lähden viideltä äidin luokse, ja siellä ei oo konetta.

Mun ongelma on vaan, että iskä on tuolla toisessa huoneessa ja ei tykkää jos valvon myöhään, mutta tuo kone, jossa on kuvat, niin on tuolla sen näkösällä. No ei siinä mitään, mutku oon vaan ladannu vuodatukseen n. puolet kuvista... 

Joten, minulla on mahdollisuus; käyn äkkiä laittamassa ne puolet kuvista ja valehtelen meneväni nukkumaan ja kirjoitan osan tai, teen sen huomenna, jolloin pitäisi pakata... ja se on mahdottomampaa.

Kiittäkää minun kahviriippuvuutta, koska sen avulla herään kuudelta ja pysyn hereillä koko huomispäivän.... 

PS. Tahdotte varmaan maistiaskuvan? ;)

Kasperi ja Ranskis;) 

Ainii, Hamppiksen sukupuoli ja henkilöllisyys selviää sueraavassa osassa :O !!!

Ja pulma ratkaistu, menen nyt mahd. äkkiä laittamaan kuvat tai sitten saatte osan vasta sunnuntaina.. -__- nääh, heippa!