Ihan tyhmä päivä oli tänään, ensinnäkin iskä meni aamulla aikaisin töihin, minä nukuin pommiin, sisko meni jo kouluun ja minä jäin tiedottomana kotiin, koska en tiennyt minne olisi pitänyt mennä, sillä meillä olisi ollut sellanen juttu, ja mulle ei oltu kerrottu siitä mitään. Opettaja käski tulemaan kymmeneksi kouluun, kun kysyin, mutta noh, yritin, ja yrittämiseksi se jäikin. Lähdin kävelemään, mutta kilometrin käveleminen tuolla pakkasessa kävi ylivoimaiseksi ja ensinnäkin minulla kesti 40 minuuttia, että olin edes puolmatkassa, ja samalla tekstailin kaverilleni jäädyttäen ohuet sormeni:( sitten muistin, että ei minulla ole edes ruotsinkirjoja, eikä käsityötä mukanani, olin ottanut aivan väärät kamat reppuun, joten hep, eikun käännyin kotiin pohtien, että mitä sanon ihmisille, että jäin pois, koska eihän tuo nyt edes ollut viisas syy lintsata, mutta näkee huomenna, saanko jälki-istuntoa, vai sanoiko iskä ihanana ihmisenä, että olin kipeä tms. koska, olenhan minä muutenkin niin useasti kipeänä, joten se olisi uskottavaa. Kuitenkin kotiin mennessäni mietin, että mitäs nyt? Minulla oli hurjan kylmä, joten käperryin peittoni alle ja nukahdin siihen sitten. Heräsin noin. 3 tunnin kuluttua, joskus kahden aikaan ja iskä oli jo kotona ja minun meikit ja vaatteet ja hiukset oli ihan sekaisin ja plääh:S 

Ja tämän kerroin, koska tänään olisi ollut tarkoitus tehdä oikeasti se osa, mutta nyt tän tapahtuman jälkeen ei oikeestaan ees huvittanu, mutta nyt jos kiinnostaa vielä mun oma elämä, ni lakkailin mä kynnetki aamulla sievästi, ku heräsin siinä varttia vaille yheksän aikaan, joten oli mulla pikkuhetki, jos klo 10.10 piti olla koululla...


Kinda cute, huh? :----)

 

Mulla muuten on taas --- joskus sytksylllä ilmottelin jo, mutta se nyt ei enää oo voimassa--- ni oma blogi, johon kai kopioin tän tekstin ja siellä muutaki krääsää, mutta jos siis kiinnostaa --- aiemmin teitä ei vissiin muistaakseni kiinnostanu, mutttamutta, anyways jos siis kiinnostaaa niin KEKUN BLOGIIN TÄSTÄ KLIK. ;---) nniinniin, eikaitässä muuta:---)

 

Osa ei tuu tänään, mutta jos ehdin ni tälläviikolla ja josniinnäinniinentiiä mitä olin kirjoittamassa, heippa!:---)